KN|GHTS.inc
WELCOME TO KN|GHTS.inc
KN|GHTS.inc
WELCOME TO KN|GHTS.inc
KN|GHTS.inc
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

HomePortalGalleryLatest imagesRegisterLog in
DARE ENOUGH TO BE CHALLENGED!!!
Welcome to KN|GHTS.inc ! Welcome to the Legendary FRIENDSHIPS
||| NONE OF US AS GOOD AS ALL OF US |||
||| Track Day @ Johor International Circuit 30-10-2011 |||

Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL

Go down 
+2
VAMP|RE KN|GHT
Sapphire Kn|ght
6 posters
AuthorMessage
Sapphire Kn|ght

Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL Empty
PostSubject: Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL   Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL Icon_minitime27/02/10, 06:15 am

Sorry Semalam Gua Tak Boleh Stay Lama.... Tapi Bros Gua Semua Njoy.... Bukan Sahaja Friendship Outings Tapi Friendship Plus BurungSHIP.... Jadi Lah Mereka BULL SHIT Hahahahahahahah

Check Out The TT Pics Below.... Njoy....

Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL 27022010310

Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL 27022010314

Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL 27022010313

Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL 27022010312

Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL 27022010311

Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL 27022010316
Burungship!

Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL 27022010315

Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL Imag0023

And Here Is What Our Team Defines Best.... FRIENDSHIP....

Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL Imag0024
My Bumper Hit Something Hard And It Came Hanging Loose Slightly
And All KN|GHTS member Gave A Hand On Fixing It.... Thanks Guys...

Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL Imag0025 Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL Imag0026 Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL Imag0027 Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL Imag0028 Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL Imag0029 Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL Imag0030 Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL Imag0031

There You Have It.....
TT At Danga Bay 26th Feb 2009...
Back to top Go down
VAMP|RE KN|GHT
VICE CHAIRMAN
VAMP|RE KN|GHT

PostSubject: Re: Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL   Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL Icon_minitime27/02/10, 06:30 am

wooottt
Back to top Go down
https://www.facebook.com/album.php?aid=-3&id=605417934&sa
P|R@T3S KN|GHT
CHAIRMAN
P|R@T3S KN|GHT

PostSubject: Re: Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL   Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL Icon_minitime27/02/10, 06:35 am

good job bro! very fast now eh? da tau camne nak upload.... hehehe...
Back to top Go down
http://www.team-knights.com
VAMP|RE KN|GHT
VICE CHAIRMAN
VAMP|RE KN|GHT

PostSubject: Re: Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL   Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL Icon_minitime27/02/10, 06:56 am

hehehe ... cpt pickup nih ..
Back to top Go down
https://www.facebook.com/album.php?aid=-3&id=605417934&sa
K|NGS KN|GHT
TEAM CREW
K|NGS KN|GHT

PostSubject: Re: Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL   Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL Icon_minitime27/02/10, 03:06 pm

sedih aku takde..huhuhu....
Back to top Go down
P|R@T3S KN|GHT
CHAIRMAN
P|R@T3S KN|GHT

PostSubject: Re: Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL   Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL Icon_minitime27/02/10, 03:11 pm

jom la wat giler turun jb malam ni.... angah dari kluang kul 8pm.... stay sini... ade bilik dan burung.... come come!
Back to top Go down
DARK KN|GHT
CENTRAL MANAGER
DARK KN|GHT

PostSubject: Re: Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL   Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL Icon_minitime27/02/10, 11:10 pm

ko ni zek...tak de baju lain ke...asik2 baju merah ni, tak baju ni, baju uniform save cost ko, tak baju save cost, t shirt kolar belang2 ko...isk isk isk...
Back to top Go down
http://www.projektnadia.com
Sapphire Kn|ght

PostSubject: Re: Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL   Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL Icon_minitime28/02/10, 05:12 am

DARK KN|GHT wrote:
ko ni zek...tak de baju lain ke...asik2 baju merah ni, tak baju ni, baju uniform save cost ko, tak baju save cost, t shirt kolar belang2 ko...isk isk isk...

Betul2 zek suka pink, tapi dia cover cover je pakai merah jad nampak garang padahal dalam hati ada kebun hahahahahh

(Ooopppsss Jangan jangan ada cita cita nak jadi singaporean tak.... hahahahahahaha)
Back to top Go down
P|R@T3S KN|GHT
CHAIRMAN
P|R@T3S KN|GHT

PostSubject: Re: Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL   Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL Icon_minitime28/02/10, 08:13 am

cipet... wa takde masa nak beli baju da.. tu pun baju 4taun lepas...

nak jadik singaporean? cait.... wa bangga wa anak malaysia...
Back to top Go down
KESK|N KN|GHT
TEAM CREW
KESK|N KN|GHT

PostSubject: Re: Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL   Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL Icon_minitime28/02/10, 10:12 am

hahaahahaahahaaaa......macam2 hal............
janji muntah beb....!!!!!!!!
Back to top Go down
DARK KN|GHT
CENTRAL MANAGER
DARK KN|GHT

PostSubject: Re: Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL   Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL Icon_minitime28/02/10, 11:02 am

P|R@T3S-KN|GHT wrote:
cipet... wa takde masa nak beli baju da.. tu pun baju 4taun lepas...

nak jadik singaporean? cait.... wa bangga wa anak malaysia...
ek ele...jusco tu dari kedai ko, kentut pun bleh dengar...buat2 ler insaf...beli baju lebih sket dari 3...wakakakaka
Back to top Go down
P|R@T3S KN|GHT
CHAIRMAN
P|R@T3S KN|GHT

PostSubject: Re: Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL   Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL Icon_minitime28/02/10, 11:05 am

jusco sume baju pakcik2 je byk... wa ngan muda remaja....
Back to top Go down
DARK KN|GHT
CENTRAL MANAGER
DARK KN|GHT

PostSubject: Re: Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL   Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL Icon_minitime28/02/10, 11:08 am

AS IF BAJU KO BAJU YANG KO PAKAI SKG REMAJA???????? Lawa sket je dari bungkus nangka tau...

Nasib baik savecost tak bukak line kedai baju...kalo tak mau zek pakai baju cap safecost je tiap2 hari...

hehehhe...zek...zek...
Back to top Go down
P|R@T3S KN|GHT
CHAIRMAN
P|R@T3S KN|GHT

PostSubject: Re: Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL   Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL Icon_minitime28/02/10, 11:17 am

wa mana la pandai dress up.. dress up kete pandai la... maklum la...
Back to top Go down
DARK KN|GHT
CENTRAL MANAGER
DARK KN|GHT

PostSubject: Re: Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL   Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL Icon_minitime28/02/10, 03:08 pm

eyyy cey cey cey....susah nak dgr zek merendah diri nih....kena catit dlm diary nih...wakakakak

takkan ati kaca zek??? u my freeen....five dollars also u kenot give??
Back to top Go down
P|R@T3S KN|GHT
CHAIRMAN
P|R@T3S KN|GHT

PostSubject: Re: Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL   Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL Icon_minitime28/02/10, 04:03 pm

aku nak rendah mcm mana bro.. aku ni tinggi... kang org kata cacat... hehehe...
five dollars? nak beli double sided tape ke?
Back to top Go down
DARK KN|GHT
CENTRAL MANAGER
DARK KN|GHT

PostSubject: Re: Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL   Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL Icon_minitime28/02/10, 09:39 pm

ahahaha...aku ikut ckp sudin laaa...masa nak pinjam kat manager kemat hassan dlm citer seniman bujang lapok...
Back to top Go down
P|R@T3S KN|GHT
CHAIRMAN
P|R@T3S KN|GHT

PostSubject: Re: Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL   Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL Icon_minitime01/03/10, 06:34 am

hahaha.. patut macam penah dgr ayat tu...
Back to top Go down
KESK|N KN|GHT
TEAM CREW
KESK|N KN|GHT

PostSubject: Re: Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL   Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL Icon_minitime01/03/10, 09:55 am

apa cer ni bro...???
Back to top Go down
P|R@T3S KN|GHT
CHAIRMAN
P|R@T3S KN|GHT

PostSubject: Re: Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL   Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL Icon_minitime01/03/10, 09:56 am

cer burungship!
Back to top Go down
P|R@T3S KN|GHT
CHAIRMAN
P|R@T3S KN|GHT

PostSubject: Re: Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL   Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL Icon_minitime01/03/10, 01:44 pm

update on 1st page!
Back to top Go down
KESK|N KN|GHT
TEAM CREW
KESK|N KN|GHT

PostSubject: Re: Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL   Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL Icon_minitime02/03/10, 05:27 am

hahahahaaa...........
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL   Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL Icon_minitime

Back to top Go down

Showdown At Danga Bay... Special Appearance (The Burungs Of KN|GHTS) LOL
Page 1 of 1